Over Karen van de Wiel

Schrijftrainer en tekstschrijver
met Stoute Schoenen

Het begon met een paar Stoute Schoenen.
Maat 45.

Ik ben risicoloos ambitieus. Een lastige combinatie als het tijd is voor verandering. Daarom gaf Dominique mij op 17 juni 2014 een lieve schop onder mijn kont met een paar Stoute Schoenen.

Ik zegde mijn (vaste!) baan op en startte als tekstschrijver met Zuivere Communicatie.
Ik zag ondernemers goed zijn in hun werk, maar hun website vertelde iets anders.
Ik hoorde zzp’ers enthousiast praten over hun bedrijf, maar in hun communicatie bleef niets van die aanstekelijke passie over.

Dat vond ik zo zonde. Ik zag de worsteling op papier en hoorde hun frustratie: “Ik kan het wel vertellen, maar niet opschrijven. Laat staan dat ik er klanten door krijg!”

Tekstschrijver
Als tekstschrijver krijg ik de kans om jou te laten zien zoals je bent, met je expertise, en eigen taalgebruik. Dat werkt: ik hoor vaak, dat ondernemers zichzelf herkennen in de teksten die ik voor hen schrijf.
Hoe ik dat doe?

Als ik teksten ga schrijven, luister ik eerst goed naar hoe jij het precies vertelt en stel ik die vragen die jouw klant belangrijk vindt. Ik schrijf zoals jij bent, zodat je verkoopt zonder pushen. Jij bent namelijk een leuke expert en daarvan hoef je niemand te overtuigen. Dat gebeurt vanzelf als je dat op de goede manier laat zien.

Maar om zichtbaar voor je klanten te zijn, verdienen social media, blog, nieuwsbrief en al die andere communicatiemiddelen aandacht. En daar zie ik weer de strijd: “Hoe zorg ik ervoor dat mijn teksten gelezen worden?” En hoor ik de wanhoop: “Wat moet ik schrijven? Ik kan dat toch niet.” Je wilt wel, maar het lukt niet. Nog niet.

Schrijftrainer
Dit voorjaar heb ik mijn Stoute Schoenen afgestoft en ben ik de training Jouw zelfgeschreven tekst als klantmagneet gestart. Hierin leer je voor wie je wat, wanneer, waarom en hoe schrijft. Dat levert tijd, energie én klanten op.

Ook ik beleef veel plezier aan de training door de leuke mensen met wie ik intensief samenwerk. Het geeft hun en mij een boost als ze hun teksten zien groeien. Hun zelfvertrouwen groeit even hard mee!

Zuivere Communicatie in de groei
Met het starten van de training, merk ik dat ik me ook als ondernemer weer ontwikkel. Marketing doe ik voor andere bedrijven, maar voor Zuivere Communicatie?
Dat wordt nu de hoogste tijd. Gelukkig zijn mijn Stoute Schoenen op de groei gekocht. Er is dus genoeg ruimte vrij!

Wie de Stoute Schoen past…
Wil jij eenvoudig de eerste stap zetten om meer klanten aan te trekken? Vraag dan meteen het gratis telefonische Inspiratiegesprek aan: karen@zuiverecommunicatie.nl

Lieve groeten,
Karen van de Wiel

Facebook logo LinkedIn logo