Website

Excuses om geen website te lanceren:
” Een goed product verkoopt zichzelf.”
” Mijn product of dienst leent zich niet voor een webshop.”
” Onze klanten weten ons bedrijf wel te vinden.”
” Een website kost teveel tijd/geld.”
” Daar heb ik allemaal geen verstand van.”
” Mijn bedrijf is te klein voor een eigen site.”

Waarom een website?

Tegenwoordig zoeken we eerder iets op internet (Googelen) dan offline. Je website is vaak de eerste indruk die mensen van jouw bedrijf krijgen. Die website moet dan wel overeenkomen met het beeld dat je bij de bezoeker wilt achterlaten. Een site waar weinig aandacht aan wordt besteed, geeft de bezoeker hetzelfde oordeel over jouw onderneming.
Een bedrijf zonder website heeft geen toekomst. Als jíj niet bij een zoekopdracht tevoorschijn komt, staat je concurrent er!
Elke sector is geschikt voor een eigen site. De website hoeft niet veel pagina’s te bevatten of een webshop te hebben, als hij maar een goed beeld geeft van je bedrijf en feiten presenteert (adres,  telefoonnummer, openingstijden, etc). Dit is de eerste kans om van een bezoeker een klant te maken!

Wat maakt een website goed?

Beter geen website dan een slechte. Een professionele uitstraling weerspiegelt een professioneel bedrijf. Of dit nu een grote of kleine onderneming is, maakt de bezoeker niet uit. Als jij kwaliteit biedt, kun je concurreren met de grootste online aanbieders.

Een sterke website is te vinden
Content die tekstueel gezien perfect is, wordt alleen gelezen door klanten die gericht op je bedrijf zoeken. Bij een zoekopdracht via Google komt je site niet hoog genoeg waardoor jouw bedrijf niet (snel) gevonden wordt. De kans is nu groot dat het oog op een andere aanbieder valt.

Natuurlijk kun je met een advertentie bovenaan staan, maar door wisselende content, de goede instellingen en de juiste zoekwoorden in je tekst, maak je jouw site SEO-proof en verbetert je ranking aanzienlijk.

Een sterke website werkt
De uitdaging: je tekst SEO-proof, zonder storende herhalingen, gekunstelde zinnen en een saaie tekst om te lezen. Een professionele uitstraling in beeld én woord bepaalt de indruk die jouw toekomstige klant krijgt van je bedrijf.
Een site met spelfouten? Not done.

Een goede website kost veel tijd en is nooit af, omdat een dynamische site de aandacht trekt.
Hoe? 
Veranderende teksten, actuele nieuwsberichten en een actieve blog maken je klanten nieuwsgierig. Kondig op social media een nieuwtje aan met een link naar je website en belangstellenden klikken door. Je hebt nog steeds de aandacht van je toekomstige klant.

Welke websites heeft Zuivere Communicatie recent geschreven? Je ziet ze bij Portfolio.

Zuivere Communicatie, voor een tekst die werkt